
Indlæser
Mandag d. 18. juni 2018 kl. 09:00 til torsdag d. 28. juni 2018 kl. 16:00
Mandag d. 18. juni 2018 kl. 23:55
Fremtidsfabrikken,
Jessens Mole 11,
5700 Svendborg
Fremtidsfabrikken
Jessens Mole 11
5700 Svendborg
Boost dit sommerferiesalg med e-mail markedsføring
Ferietid er fantastisk, men hvad sker der med din forretning, mens du er væk?
Er der stille eller holder du workcation med sand i computeren og skrigende unger, der gør det umuligt at sætte to begavede punktummer på papiret?
Nu får du muligheden for at planlægge og automatisere din salgsproces, så du kommer tilbage til en fyldt mødekalender eller sælger løbende, mens du er på stranden uden computer. (ungerne må du selv klare).
Datoer:
Mandag 18. juni kl. 9-16
Torsdag 28. juni kl. 9-16
PRIS: 475 kr. inkl. moms
Prisen dækker fuld forplejning begge dage.
Kaffe, te, frokost og kage.
PROGRAM
Boost dit sommerferiesalg med e-mails
Workshoppen er både for dig, der er nybegynder, og dig som er øvet.
Vi tager udgangspunkt i din situation, og du får mulighed for at arbejde igennem med din ferie-kampagne.
Program Dag 1:
Kl. 9.00 til 11.00 Oplæg: Sæt dit salg på autopilot med e-mails
Vi gennemgår dos and don’ts, og du får masser af konkrete eksempler, så du er klar til at gå i gang.
11.00 til 12.00 Kortlægning af dig og din kampagne.
Hvor langt er du med e-mail marketing, og hvad er dit mål?
Hvad vil du arbejde med, og hvor har du brug for hjælp?
Kl. 12.00 Frokost
Kl. 12.30 til 14.00 Opdeling i arbejdsgrupper:
Gruppe 1: The leadmagnet:
For dig der vil arbejde med din gratis give away, som dine kunder bare må have. Måske har du noget liggende som kan bruges, så tag din computer med.
Gruppe 2: Byg din liste
For dig der har brug for flere abonnenter på din liste. Vi kigger på, hvilken eller hvilke strategier, du kan bruge.
Gruppe 3: Skriv en stærk kampagne
For dig der vil arbejde med din kampagne. Hvad skal du skrive, hvor mange mails skal der til, og hvor tit skal de sendes?
Gruppe 4: Sælg til din liste
For dig der jævnligt sender til din liste, men du får ikke nok ud af dit arbejde. Vi kigger på, hvad du gerne vil opnå, hvad du kan sælge og hvordan.
Du har mulighed for at flytte gruppe undervejs på dagen. Når du at blive færdig med et emne, kan du rykke videre til det næste.
Kl. 14.00 til 14.20 Pause, kaffe/the + kage
Kl. 14.20 til 16.00 Rom blev ikke bygget på en dag
Vi samler op på, hvor langt du er nået, og sammen lægger vi en realistisk plan trin for trin for, hvad du skal lave til næste workshop, hvor vi arbejder videre.
DAG 2
Vi følger op på, hvordan det er gået, siden vi sidst var sammen.
Hvad var svært? Nåede du det, du regnede med? Vi sætter dagen af til at nørde igennem, så du når de mål, du har sat dig og får den hjælp, du har brug for, så du kan få sat din sommerferie kampagne i gang.
Du møder:
Marie Claire Andsager fra KommunikationsBureauet underviser og faciliterer begge dage. Marie Claire er specialiseret i e-mailmarketing, strategisk kommunikation og copy writing.
Forberedelse:
For at få det fulde udbytte af workshoppen skal du:
Betingelser for deltagelse:
For at deltage i dette valgfag, skal din virksomhed og CVR nummer være registreret efter 1. maj 2012.
Deltagelse i dette valgfag er gratis, da det er finansieret af EU midler, men du investerer din tid i uddannelsesforløbet. Du forpligter dig til at registrere dit tidsforbrug på EU-timeregistreringsskemaer og indlevere det til projektadministrationen.
Du betaler et samlet forplejningsgebyr på 475,- for kaffe, kage og frokost til undervisnings dagene.
Klik for at se et kort med stedets placering hos Google Maps >